новини

Lafka подкрепя дарителска кампания на “Маргаритка” и “Приказки без край”, насочена към децата

Lafka подкрепя две от най-големите социални инициативи в България, с национално покритие, насочени към децата – “Маргаритка” и “Приказки без край”, които обединяват усилия в името на чистите детски усмивки.

Тази година “Маргаритка” и “Приказки без край” влизат в партньорство и  канят едни от най-известните български актьори Теодора Духовникова, Захари Бахаров и Христо Мутафчиев, за да дадат живот с гласовете си на 6 детски приказки. Приказките са в аудио вариант, със съвременно звучене и по този начин лесно говорят на децата. В диска с песнички звучат вече познатите 11 произведения на “Маргаритка”, а в диска с приказки ще чуете 3 изцяло нови авторски истории на Илия Деведжиев и 3 Народни Приказки.

“Маргаритка” вече 1 година радва малчуганите с нови, модерни версии на едни от най-известните български детски песнички и екипа на проекта е доказал уменията си в създаването на аудио произведения за днешните деца. А “Приказки без край” вече 5 години се грижи за подобряването на болничния престой и по-бързото възстановяване на най-малките сред нас с помощта на мобилни библиотеки и специално обучени аниматори.

Кампанията стартира в края на месец ноември с реализирането на специално издание с песничките на “Маргаритка” и приказките на “Приказки без край”.  Песничките и приказките са на два компакт диска, събрани в една опаковка, в комплект  със занимателна книжка и стикери за най-малките. Изданието е най-хубавия подарък за цялото семейство и техния най-добър приятел по време на път. С песнички и приказки цялото семейство се забавлява заедно и споделя мили моменти. 3000 броя от специалното издание, “Маргаритка” и “Приказки без край”, ще подарят на децата в болничните заведения, част от програмата на “Приказки без край”, за да могат малчуганите да се възстановят възможно най-бързо и с помощта на слушане на приказки и музика.

Специалното издание на “Маргаритка” и “Приказки без край” ще се разпространява и в търговската мрежа и ще може да бъде закупено от всеки от нас. Приходите от продажбата на специалното издание се инвестират в построяването на иновативна музикална детска площадка на територията на град София. “Маргаритка” вече построи първата по рода си такава площадка тази пролет. Тя се намира в парк “Гео Милев” в София и е притегателно място за деца и родители. Следващата площадка, която ще се реализира благодарение на съвместната работа с “Приказки без край”, е изградена в партньорство и с Playground Energy. Те създават уреди за игра, които превръщат кинетичната енергия в светлина и звук. Проектът на съоръжението е мащабен и е планиран да забавлява цялото семейство. 

Компакт диск “Маргаритка” и “Приказки без край” ще намерите в обектите на Lafka

Заедно правим добро

Екипът на Lafka се обедини зад обща социална кампания „Заедно правим добро“, чиято цел е да се провеждат различни мероприятия с национален обхват и значение и подкрепят редица каузи в обществена полза.

Като социално ангажирана компания, Табак Маркет АД не е безразлична към случващото се със средата в която живеем и до момента е инициирала и финансирала десетки проекти в полза на обществеността в населените места, където присъства търговска верига Lafka.

През последните 4 години фирмата е подобрила градската среда в над 30 български града, чрез изграждане на спортни и детски площадки в обособените за целта места за отдих и забавление.

През 2017 г компанията обръща поглед и към съхраняването на уникалната природа на България.

Първото събитие, целящо да почисти периметър от 15 км, по поречието на р. Искър, в природен парк Рила, събра 100 доброволци от екипа на Lafka. За един ден бяха почистени и извозени над 10 куб. м. отпадъци, изхвърляни по брега на реката от недобросъвестни граждани.

Прекрасното място за отдих вече е основно почистено и гостоприемно очаква любителите на семейни пикници.

Национална дарителска кампания Операция „Жълти стотинки“ 2017 в полза на Фондация И АЗ МОГА / I CAN TOO и Дневен център “Център за Надежда” за деца с множествени увреждания

Lafka винаги е „прегръщала“ възможността да подкрепя и помага в социални инициативи. Настоящата благотворителна кампания, в която Lafka си партнира с Виваком е натрупала широка популярност последните 7 години. За този период кампанията е събрала и дарила близо 600 000 лв. във финансови средства и в натура.

„Операция Жълти стотинки“ е с национална обхват и може да се включи всеки като дари рестото си от жълти стотинки в касички поставени във всеки обект Lafka. Така досадните за някои монети от 1, 2 или 5 стотинки, могат да се окажат жизнено важни за всички неравнопоставени членове на обществото ни, в чиято полза се събират средствата.

И вие можете да подкрепите каузата сега! Оставете вашите жълти стотинки в касичките в обекти Lafka!

Децата празнуваха с Lafka в Борисовата градина, София

Lafka посрещна малки и големи на слънчевата сцена в Борисовата градина в гр. София. Високите температури не отказаха децата да се забавляват и да танцуват. За 2 часа множеството деца дошли на сцената се забавляваха с интересни игри и състезания за малките. Представители на веригата Lafka зарадваха децата с много подаръци и забавна програма представена от Театър Пан.

За пръв път българска търговска верига присъства в ЕВРОПА ТОП 10

Lafka се нарежда на 9-то място в категория „Най-силен бранд“ в Convenience канала в Европа, по данни на европейско проучване на Nielsen „Тенденции при пазаруващите 2017“

За пръв път българска верига влиза в ТОП 10 класация заедно с глобални брандове, като COOP, ARAL, Delnaize. Convenience канала включва градски магазини за бързооборотни стоки (тип Tesco Express), магазини в бензиностанции (ARAL), магазини и киоски за цигари и алкохол. В тазгодишната класация само Lafka и полския бранд Jabka са представители на обекти за импулсни стоки .

Проучването беше представено официално на годишната конференция на Ниелсен България в края на юни 2017 г.

Екипът на Lafka продължава да отбелязва исторически постижения в ритейл сектора. 9 месеца след като отбелязахме рекорд в България с 1000 работещи търговски обекта и изследването на GFK отчете, че Lafka e достигнала уникалните 85 % brand awareness, изцяло български бранд се равни с големите европейски марки!!! Ежедневните усилията на всеки член от екипа на Lafka за по-добро представяне и по-високи резултати са оценени както от международните маркетинг агенции, така и от потребителите.